V iszont egy motorépítő számára lehetőségek tárházát jelenti, hiszen az alapmodell annyira...khhmm, hogy is mondjam...szóval annyira egyszerű, hogy egy arra szakavatott szem végtelen lehetőséget lát belenyúlni a Honda mérnőkeinek munkájába! ... Tudom, tudom... mikor ezt a motort megálmodták még más volt a trend, az elvárás, de mondjuk ki, ez már abban az időben is csúnya volt!
A lengővillába 6 cm lett betoldva, ami egy háromszög kerettel lett mere vítve. Misi szerint (Nagy Misis - az építő) nem az igénybevétel miatt, hanem a dizájn motiválta. Természetesen a hátsó lengéscsil lapítok is mentek a kukába, KONI rugóstagok kerültek a helyükre. Ezáltal az ülés magasság is emelkedett kicsit.
Egy bontásra szánt másik FT hátsó kereke került az elejébe, ami nem volt egyszerű mutatvány, ugyanis helyhiány mutatkozott...