parallax background

WILD magazin – 2012. december

ERŐS PAPRIKA A PUSZTÁBÓL! Kawasaki ER-6F
2010-05-05
Proin volutpat laoreet metus sed tortor
2014-04-30
 

Bontószökevény

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt! A ZR-7-es Kawát nemrég hozták külföldről, és olyan jó állása volt, hogy Attila nem tudott másra gondolni, csak arra: „Ez kell nekem!”

Otthon volt már egy Honda CBR600F2-es komplett futómű, így a motort szétbontatták, és csak a váz-blokk-tank-elektronika együttest hozták el.

A szegedi Lowlander műhelyben hetekig tartott az agyalás, mivel nem tudták eldönteni, milyen irányba induljon el az építés. Maradjon egyedi naked bike, legyen belőle streetfighter vagy esetleg megint café racer... Naná, hogy az utóbbi mellett tették le a voksot!

Megint? Hát persze. Nagy Misivel, a Lowlander mesterével jó barátságban van Attila, pláne, mióta elkészült az előző mű, a Z650 café racer. A motort két éve már láthattátok a Wild oldalain. Így tehát a szokás hatalma alapján maradt az előző stílus.

 
Először a futóművet rakta alá Misi, ebből már látszott, hogy minden rendben, a motor frankón előre dől. Ennek így kellett lennie, mert a Honda elso| telószára rövidebb, mint a gyári. Jött a hátulja, -amely tíz méter vascső ide-oda tekergetése után még mindig csak jött! Nem volt egyszerű, mire sikerült eltalálni a váznyúlvány ívét és formáját.

Mikor kész lett a váz, már csak a hátsó idom hiányzott. Első felindulásból vettek rá egy kész üvegszálas idomot, de az nem bizonyult a legjobbnak.

 

Viszont mutatta az irányt, illetve azt, hogy merre NE haladjanak. Egyértelmű volt, mit kell rajta változtatni, hogy ne üssön el a tanktól.

Mivel megfelelő üvegszálast nem találtak, sutba dobták a súlytakarékosságot, és Misi egyszerűen csak remekelt. Fémből készítette el a bringa fenekét. Sőt, már akkor áthelyezte az elektronikát és az akkumulátort is a hátsó részbe. Ettől pedig még jobban szem elé került a farokidom íves váznyúlványa.

Teljes cikk: