Sehen und sich verlieben in diese Augenweide! Die Kawa ZR7 wurde neulich aus dem Ausland eingeführt, und sie war so schön, dass Attila an nichts anders denken konnte als “Ich will sie haben!“
Otthon volt már egy Honda CBR600F2-es komplett futómű, így a motort szétbontatták, és csak a váz-blokk-tank-elektronika együttest hozták el.
A szegedi Lowlander műhelyben hetekig tartott az agyalás, mivel nem tudták eldönteni, milyen irányba induljon el az építés. Maradjon egyedi naked bike, legyen belőle streetfighter vagy esetleg megint café racer... Naná, hogy az utóbbi mellett tették le a voksot!
Megint? Hát persze. Nagy Misivel, a Lowlander mesterével jó barátságban van Attila, pláne, mióta elkészült az előző mű, a Z650 café racer. A motort két éve már láthattátok a Wild oldalain. Így tehát a szokás hatalma alapján maradt az előző stílus.
Viszont mutatta az irányt, illetve azt, hogy merre NE haladjanak. Egyértelmű volt, mit kell rajta változtatni, hogy ne üssön el a tanktól.
Mivel megfelelő üvegszálast nem találtak, sutba dobták a súlytakarékosságot, és Misi egyszerűen csak remekelt. Fémből készítette el a bringa fenekét. Sőt, már akkor áthelyezte az elektronikát és az akkumulátort is a hátsó részbe. Ettől pedig még jobban szem elé került a farokidom íves váznyúlványa.